Her får du Danmarks bedste

FYSIOTERAPI & BEHANDLING

null

Vi tager din sundhed, fysik og velvære meget personligt

Vi er meget opsatte på, at du skal have noget ud af det, når du kommer hos os. Allerhelst skal du hver gang gå hjem med et smil på læben og en følelse af, at du har det bedre end da du kom. Derfor gør vi meget ud af, at her er rart at være. Vores dygtige instruktører og professionelle fysioterapeuter er her for din skyld. Vi er  meget passionerede, når det kommer til dit velvære – uanset om du træner selv, er med på vores hold eller får fysioterapi.

Vi er klar til at hjælpe dig med et helt hold af dygtige fysioterapeuter. Det er uanset, om du skal genoptræne, har fået et hold i ryggen eller nakken, har et knæ, der driller eller en tennisalbue, der kræver professionel behandling.

Osteopater anskuer kroppen som en helhed, hvor alle kroppens systemer påvirker hinanden. Derfor kan et problem nemt stamme fra et andet sted i din krop, hvor der måske er en ubalance. Vi behandler årsagen og ikke kun symptomet.

Vi sammensætter et individuelt program til dig – og du træner under opfølgning af vores dygtige fysioterapeuter. Vi har også en række specielle fysioterapihold lige fra bassintræning til knæ-, ryg-, hjerte- og balancehold. Altid noget der passer til dit individuelle behov.

Du har også mulighed for at blive behandlet hjemme hos dig selv af en af vores dygtige fysioterapeuter. Giv og et kald, hvis du er dårligt gående eller af anden årsag, ikke er i stand til at komme hos os.

Få Danmarks bedste hold i ryggen

PROFESSIONELLE TIL FINGERSPIDSERNE

Alle vores fysioterapeuter er topuddannede og tager løbende nye kurser og efteruddannelse inden for alle specialområder i fysioterapien. Derfor møder du altid vidende og dygtige eksperter, der hjælper professionelt og personligt.

MAN HAR EN HOLDNING TIL MAN FÅR EN NY